Denizli'de emeklilerin ulaşım ihtiyaçları göz önünde bulundurularak, 65 yaş ve üzerindeki bireyler için özel bir uygulama hayata geçirilmiştir. Bu kapsamda, Denizli Büyükşehir Belediyesi'ne ait otobüsler, yaşlı vatandaşların toplu taşıma hizmetlerinden ücretsiz yararlanmasını sağlamaktadır. Bu uygulama, emeklilerin sosyal hayatlarını destekleyerek, şehir içindeki hareketliliklerini artırmayı amaçlamaktadır.
Evet, Denizli Büyükşehir Belediyesi'ne ait belediye otobüsleri, 65 yaş ve üzeri kişiler için ücretsizdir.
Ücretsiz ulaşımdan faydalanmak için, nüfus cüzdanının gösterilmesi yeterlidir.
SON YAZILAR